čtvrtek 6. září 2007

Just..

Posledni dobou me nebavi mluvit a vyjadrovat se.Mlceni je fajn..
Proc musi porad nekdo neco povidat mne?
Drtiva vetsina lidi me nudi a otravuje..fakt..
A vubec si to neuvedomuji..
Taky mam obcas radost z toho,kdyz nekoho nastvu..
a ani trochu se necitim provinile..

So why won´t they stop talking and annoying me?!
They can just watch and think..like me.. : )

6 komentářů:

majk řekl(a)...

http://three.fsphost.com/pete/zpatky.jpg

Messiah řekl(a)...

stejnej napad..lepsi realizace ,)

Anonymní řekl(a)...

A kdyz povida Mila?:)

majk řekl(a)...

mě se víc líbí ta tvoje fotka.. holt cesta z mumie byla jen jedna :)

jak nejlíp skloubit nápad a realizaci? http://youtube.com/watch?v=Pdn6wrM1Hqw

Messiah řekl(a)...

tcha-tcha: vsimla sis toho nenapadneho slovicka "vetsina"..z nehoz muzes velmi lehce vydedukovat,ze Mila do ni nepatri? :)

majk: ta moje je focena mobilem,takze neni moc kvalitni..je nakrivo..a tak vubec (i kdyz mozna to ji dodava to kouzlo) .)

a koukat na cloveka jak prave dojedl hamburger ma pro me ted novej rozmer.)

Petra řekl(a)...

So why won´t they stop talking and annoying me?!
They can just watch and think..like me....
jo :)