pondělí 19. března 2007

Palmy nepujdou


"Sen je zážitek
iluzorních obrazů, hlasů nebo jiných vjemů vytvářených mozkem během spánku v rámci procesu snění. Sny často ukazují události, které jsou ve skutečnosti nemožné nebo nepravděpodobné, a jsou obvykle mimo kontrolu spáče; často vycházejí ze skutečných zážitků. Mnoho lidí zažívá během snění silné emoce."

Sny jsou v posledni dobe
v mem zivote silnym fenomenem.Nevim cim to je,asi to prichazejici jaro?Mam sny eroticke,plne nasili,exoticke,i ze situaci z meho bezneho zivota.Napriklad dnes v noci se mi zdalo,ze stojim na nejake louce a snazim se vyndat si cocky,avsak nejsem zrovna uspesny.Citim se velmi nervozne,ze se mi to nedari a mam strach,ze mi cocky vrostou do oci...v ten moment jsem se probudil(neco kolem pul pate),vstal jsem a sel jsem do koupelny vyndat si cocky.Az pred zrcadlem si uvedomim,ze je samozrejme nemam a ony si v klidu odpocivaji ve svem mirne slanem fyziologickem roztoku.
Nedavno jsem si k posteli pripravil papir a blok,ze si budu zapisovat genialni myslenky,ktere me v noci jiste berou utokem.Dnes rano jsem se probudil a stalo na nem: "palmy nepujdou".
(Zbytek snu jsem si samozrejme diky rozespalosti a lenosti nezaznamenal a zapomnel...)

2 komentáře:

Honzík řekl(a)...

zajímavej nápad... už sem o tom párkrát přemejšlel že by bylo dobrý zapisovat si, co se člověku zdá,protože jinak to hned zapomenu... třeba by se z toho dala čerpat inspirace:)

Messiah řekl(a)...

hm..urcite! : )
jedinej problem vidim v ty realizaci..rozespalymu cloveku se fakt nic zapisovat nechce : )